27Avg, 2016
0Comments

Je odzivni dizajn nuja?

Verjetno ste že slišali ljudi, ki pravijo, da živimo v “post-PC svetu.” Kaj to pomeni za lastnike spletnih strani?
To pomeni, da od 30% do 50% prometa na vaši spletni strani prihaja iz mobilnih naprav. To pomeni, da bodo v prihodnosti uporabniki namiznih in prenosnih računalnikov v manjšini na spletu. Odzivni dizajn uporablja CSS medijske poizvedbe tako, da spremenijo predstavitev spletne strani, ki temelji na velikosti zaslona naprave.

Načrtovanje odzivnega dizajna

Faza načrtovanja in testiranja odzivne spletne strani je relativno zapletena, ker je težko prilagoditi uporabniško izkušnjo za vse mogoče naprave. Pri odzivnem oblikovanju strani je tudi upoštevano, da se funkcionalnost prilagodi zaslonom na dotik.
Ključna prednost tega pristopa pa je, da lahko oblikovalci spletnih strani uporabljajo enotno predlogo za vse naprave. In samo z uporabo CSS tehnologije ugotovijo, kako je vsebina spletne strani prikazana na različnih velikostih zaslonov. Prednost tega pristopa je, da oblikovalci še vedno lahko delajo v HTML in CSS tehnologiji.
Obstaja večje število odzivno prijaznih, odprtokodnih orodij, kot Bootstrap ali Foundation, ki pomagajo poenostaviti proces izgradnje odzivnih spletnih mest.
Medtem ko je odziven dizajn hitro postal de facto standard, ustvarja tudi nove izzive za izdelovalce spletnih strani, vključno s tem, kako ravnati slike, kako optimizirati mobilno zmogljivost in pogosto tudi pomeni, da morajo biti spletne strani obnovljene od glave do peta z mobilnim pristopom.