27Sep, 2016
0Comments

Skrivnosti optimizacije

Praksa optimizacije spletnih strani (SEO) danes ni nič kaj drugačna kot v preteklih letih.

Da bi se uvrstila v konkurenčni položaj za različne ključne besede, ki se nanašajo na izdelke in storitve (ali podatke), ki se prodajajo, podjetja potrebujejo digitalno prisotnost. Ta mora biti hitra, varna ter dostopna njihovi ciljni skupini. Z obzirom na druge internetne kanale (socialna omrežja, e-pošta, oglaševanje), ki tekmujejo za pozornost podjetij in virov (kar je v tem času in finančnih naložbah tako rekoč nuja), morajo podjetja iti v korak s časom, če želijo biti na vrhu v spletnih iskalnikih – kar pa pomeni veliko truda.
Študija, ki je pred kratkim objavil Conductor je pokazala, da število razpisov za prosta delovna mesta tržnikov vztrajno upada (prvič v zadnjih štirih letih). Conductor v poročilu še navaja, da padec v resnici pomeni, da je SEO v porastu. Kako je to mogoče?

Razlog je v tem, da je vedno več podjetij, ki se zavedajo pomena trga in posledično vključujejo oz. zaposlujejo svoje strokovnjake za optimizacijo. Tako zaposlujejo strokovnjake za trženje znotraj podjetja, ki najbolje poznajo ciljno občinstvo in podjetje samo.

Optimizacija spletnih strani

Jasno je, da se optimizacija spreminja in da so spremembe v optimizaciji preprosto neločljivo povezane, dinamične in še vedno v fazi razvoja. Spletni iskalniki, kot so Google, Bing pa so vedno bolj izpopolnjeni v uporabi algoritmov, kako indeksirajo in uvrščajo spletne strani in uvajanju novih in uporabnih funkcij za potrošnike. Zato podjetja, ki gredo v korak s časom, ki se znajo prilagajat novim zahtevam in praksam, največ pridobijo. SEO je tako postal izredno pomemben in temeljnega pomena za razvoj podjetij.